Bloggen!

Godmorgon, eller goddag i alla fall! :) 
Sovit gott? 
Det gjorde jag, mådde toppen på morgonen också, bara lite snorig och ont i halsen. Men pigg var jag! Så kommer man till skolan, sen börjar man frysa. Äter en macka, typ kramp i magen!! Usch jag mådde jätte illa och kunde typ inte gå rakt så jag bestämde mig för att ta mig hem på en gång.
Nu mår jag lite bättre igen, hoppas det håller sig så. 
 
Tyvärr blir det inte någon hoppträning ikväll, inte heller något jobb imorn. Men att jobba när man mår såhär är nog inte så bra när det handlar om massa barn. Då kommer jag smitta dom också och det vore inte så bra! Men förhoppningsvis så kunde Jossan jobba istället för mig. 
Hoppa kan man alltid! Men att hoppträna och sen inte jobba funkar inte. Tror faktiskt inte att jag hade mått så bra efteråt :( 

Jag som såg fram mot hopträningen idag, skulle antagligen ha haft Via Veneto (Veneto), honom har jag aldrig hoppat och bara haft typ två gånger i dressyren. Så taggad till 100 var jag! Men det får vänta två veckor då da. 


Foto: Jag
Till vänster Veneto, till höger Rommy
Men förhppningsvis så blir det lite mer bloggande den här helgen ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback