Äntligen, välkomna hem!

Två veckor har ni vart borta nu, som jag har längtat efter att ni ska komma hem! ;) 
Mia nya ridstövlar sprack ju i sömmarna efter 4:e gången jag använde om -.- Så vi fick välja mellan att få ett par nya stövlar, eller att dom lämnar in dom gratis till en skomakare som skulle förstärka stövlarna. Jag valde att lämna in dom, om jag skulle fått ett par nya så skulle säkert dom också gå sönder. Så hoppas nu på att dom ska hålla! 

Pappa ska hämta dom idag, så ska försöka få någon av mina föräldrar att köra upp dom till stallet imorgon så jag kan testa hoppa i dom. Risken finns att dom är för långa för mig att hoppa i, speciellt då jag ska hoppa och tävla Dixie den här helgen. Jag har ju blivit ganska lång för henne, så behöver ha hyfsat korta läder. Och det kan nog bli ett problem om mina stövlar är för långa, men jag hoppas på det bästa! :D 

Foto: Från hööks hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback