Älskade vänner!

Sitter just nu ensam hemma hos Bella, känns lite konstigt att liksom gå hem själv till en kompis när ingen annan i deras familj är hemma. Men det känns ändå typ "normalt" känner mig så hemma här så det är inte alldeles för farligt ;) 

Ska nu tillbaka ner till Berga så ska vi åka in till täby. Tanken till varför vi skulle in till täby var först för att jag typ skulle kolla på vinter jacka och Jossan skulle kolla på nå nya kläder. Men då jag hittat min vinterjacka så är det ju bara Jossan som egentligen har något att göra där. 
 
Men! Då kom jag på den brillianta iden att jag behöver nya tjocktröjor. Skulle också behöva klippa mig! Så jag får se vad jag hittar, hehe kommer aldrig ut från täby tomhänt, hehe ;)

Så vi får se om det kommer komma några nya vänner till garderoben och kanske en tjej med en ny frisyr om några timmar. Kan ju alltid hoppas! 

Vad gör ni efter skolan :) ♥
 
Foto: Jag. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback