68%

Fick tillbaka min matte diagnos idag. Vi skrev den igår och jag visste att det inte gått så jätte bra. Matte är inte mitt starkaste ämne om man säger så.

Men jag blir väldigt irriterad på mig själv för jag inte skrev rätt från början. Nu när jag kollar på de rättade svaren så blir allt så självklart! Liksom, VARFÖR skrev jag inte så från början??! 

Nu ska jag verkligen försöka ta tag i mitt pluggande, inte bara i matten utan även i andra ämen. Har några saker som ligger och väntar på att jag ska göra dom. Det är inte svåra saker heller, det är bara det att jag inte gör dom. Har bättre för mig än att göra sånna saker! Men så är det ju inte, skolan måste gå före! Men det kan va svårt att göra så ibland, man vill ju gärna göra något som är roligare! ;) 

Har så mycket annat jag ska göra också så jag hinner inte! :S Får försöka lösa det här snabbt, annars kommer jag få alldeles för mycket att göra senare. Och det vill jag inte! 

Har ni mycket i skolan? :) ♥
 
Foto: jag

Kommentarer
Amanda ❀PHOTOGRAPHY säger:

Super fin blogg!

Svar: Tack!! :D <3
None None

2012-09-20 | 12:24:16
Bloggadress: http://photoobymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback