Värdelös natt!

Godmorgon, få skjuts av pappa idag igen, så åker hemmifrån 7:20 istället, vilket betyder att jag kan gå upp kvart i 7 :D  Då får jag sova 45 min längre vilket är guldvärt!! Men sälvklart så ska man inte fp sova av någon anledning -.- 
Det tog 7 år för mig att somna igår, tror jag somnade runt tolv och jag gick och la mig ca 10. Sen vaknade jag några gånger i natt men slumrade till på en gång i alla fall. Jag vaknade även 20 över 6!! så jäkla onödigt! Jag trodde det var mitt i natten, men det var det inte som tur va. 

Innan jag vaknade drömde jag också något som jag hellst inte vil minnas. Vet inte om ni vet att jag är galet rädd för grävlingar? En tjej i min klass skulle sova hos mig av någon anledning, vet inte varför för jag brukar inte mgås med henne :O Vi båda skulle i alla fall gå ner på typ toa eller så. Så ser vi gula, skit coola blommor utanför fönstret. Det är svinkallt ute så det är lite frost på dem, när vi går ut och kollar på dem så ser vi att dom skakar, dom fryser! Jag visste sedan innan att et var något som jag ville fota på andra sidan huset, i drömmen visste jag vad det var men nu minns jag inte. Jag sa att dom här måste vi fota imorgon. När vi vänder för att gå in ser jag typ något fågelaktigt på berget, blandning mellan pingvin och påfågel tror jag! :O Den satt där helt ste! Den var jag också tvungen att fota dan efter.
 
Vi gick in, och pga någon anledning så gick vi ut på en gång med ännu en klasskompis! Den här gången med kameran. Första gången vi gick ut höll det på att ljusna, ca 3 minuter sernare var det mycket mörkare ute. 
Där!! Där står det en ful stor grävling på gräsmattan, jag säger akta!! Men min vän pringer fram till den! Helt plötsligt står min ena vän bakom mig den andra 2 meter framför och jag sitter på marken. Då kommer den där grävlingen fram till oss den springer förbi,vänder springer runt igen! Sen springer den under mig och typ fastnar för att den är så fet! Tillslut kommer den loss och springer vidare innan den vänder och  springer runt oss igen. Mina två vänner va där men ändå inte där, minns inte om de sprang in eller inte. Tillslut så hade båda gjort det men jag trodde fortfarande att min kompis som satt bakom mig höll fast mig eller något, för jag kunde inte ta mig därifrån. Sat bara där och stirrade, det känndes som att jag typ vred ochg vände på mig för att komma loss men egebtligen satt jag bara där och kuned inte röra mig! 

Det var min sjuka dröm det! Jag lovar att den är sann, skulle inte kunna hitta på något så knäppt nu på morgonen. Så sådär jätte mycket sömn har jag inte fått inatt. 
 
Har du sovit gott? :) 


Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback