Shit!

Haha, känner verkligen att det är någonting som inte riktigt är rätt i min kropp, har varit hemma hela dagen, sovit i 10 timmar och ätit ordentlgit. Men jag är fortfarande hur trött som helst, känns som att jag skulle kunna sova i veckor. Vill sova i veckor, just nu känns det som att det är det ända jag vill. Sova, slippa skolan, slippa pluggandet och tjafsen. 

Har massa plugg som jag måste göra klart men jag orkar bara inte göra något. Hoppas det blir bättre snart, för jag kommer alldeles för långt efter i skolan.. :( Det får bara inte gå mycket längre. Idag skulle jag egentligen ha behövt göra en massa saker som skulle bli klart men det gjorde jag inte pga att jag inte orkade. Nu orkar jag verkligen inte..Så får se när det blir. Snart måste det vara i alla fall! 

Ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt, så jag får sova ordentligt till imorgon. Känner för att vara hemma imorn igen men det kan jag inte. Det är ända riktigt skoldagen i skolan, så då får jag faktiskt ta mig i kragen och gå till skolan!

Har även bestämt mig för att inte rida imorgon, tråkigt men så får det bli. Orkar jag inte skolan så får kan jag inte (egentligen kan jag ju) rida. Måste ta tag i allt nu. Ta det lite lugnt. 

Puss & Gonatt ♥

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback