Mördad mage och rygg!

Herregud säger jag bara! 
Shit vilken träningsverk jag har i min mage och i ryggen! 
Red på Liam för Racha igår, hon sa att hon inte sett honom gå så bra förut ;) 
Vi jobbade som vanligt med min sists och hans form. I slutet så blev han super fin, gick en en bra form och allt, kanske lite segt ibland. Men det var ju jobbigt för honom så det är förstårligt. 

Nu när jag blir frisk så ska jag börja jobba mer med magen, alltså bygga upp den. Vågar inte riktigt nu eftersom jag inte vill överanstränga mig. Men snart så! :D Då jäklar, magrutor ftw! Haha, kanske inte, men snudden till det i alla fall. 

Nu ska vi kolla på massa dokumentärer hela historia lektionen, jag och Linnea har inget godis!!! :( 


Kommentarer
linnea säger:

Så jävla säääämst hahhaha :( <3

Svar: aa, det var inte direkt den roligaste lektionen! :( <3
None None

2012-10-16 | 18:33:46
Bloggadress: http://nattstad.se/linneanordin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback