Malim.blogg.se?

Jag och Linnea skapade ju en blogg tillsammans, eller ja..vi skapade två bloggar tillsammans. Medirebrudarana på nattsstad och Malim på blogg.se. Vi kunde inte bestämma oss för vilken portal vi skulle använda så vi började på båda och sedan skulle vi bestämma. Men vi kom fram till idag att ingen av oss kommer att bestämmsa sig, då vi gillar olika saker. 

Då våran trejde klasskompis har en egen blogg som han startat så bestämde vi att vi gör varsin blogg istälet där vi skoriver om skolan och det vi gör. Mest lägger upp bilder på saker vi gör osv. 

Men då är ju frågan hur jag ska göra?? Såklart, alltid en masssa funderingar. 


Jag har min MathildaGummesson.blogg.se som ligger och väntar, ska jag använda den som min privata + ha den till att lägga upp skolarbeten på också. Eller ska jag starta en ny, och bara skirva om saker som rör skolan? 

Vad tycker ni, har ni några tips? :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback