Litet morgon expriment!

Godmorgon!
Helt otroligt, jag har mycket tid på min nu på morgonen! :O 
Tänkte att jag skulle gå upp tio i 6 för att hinna fixa min nya frukost och duscha. 
Men så vaknar jag 5 över 3 inatt, och tänker "F**n!". Då har jag somnat ca halv tio i sängen med min dator, mobil,  en massa saker att överföra till hårddisken innan den ska omprogrameras och men Anton i skype! 

Kollade på mobilen..OJ, har missat när Anton skrev gonatt och när två personer på facebook har försökt få tagi mig. 
Av någon anledning så fick jag en ångest attack eller något :S Kunte inte somna på en timme änndes det som, men det var npg bara en halvtimme som tur va!

Sätter då klockan på halv 6 istället för att hinna med allt, så självklart ringer ju då klockan halv 6. Men jag orkar inte gå upp. Tänker "Jag kan gå upp om tio minuter, jag hinner ändå". Innan snoozen ringer igen så tänker jag att nej nu ska jag sova, jag är super trött. Så ställer om klockan en tredje gång, till klockan 6. Innan jag gick upp kollade jag om mitt hår verkligen var smutsigt, men det var det inte så jag duschar efter ridningen ikväll.

Nu sitter jag här i köket och bloggar på morgonen, pappa har bestämt sig för att ta 7:20 färjan, så då kan jag åka med honom till skolan, så får jag vara hemma i nästan en kvart till. Ganska knas faktiskt eftersom bussen jag tar varje morgon också tar 7:20 färjan. 

Min lilla frukost är kite seg att äta, men jag ska försöka lära mig att äta den på morgonen. Det är mjölk,yoghurt och frysta bär ihop mixat till en smoothie! :D Låter as gott, det är ganska gott faktiskt, men har alltid haft svåt för youghurt så det gäller att jag lär mig konsistensen.

Anlednignen till mitt lilla exproment är att jag känner för att äta lite bättre, i alla fall på morgonen. Då jag fått reda på att jag både har lågt blodtryck och järnbrist. Mitt låga blodtryck gör att jag måste äta lite mer mellan de stora målen. Så ska försöka lära mig att ta ett äpple eller något liknande på rasterna.

Snart bär det av i skolan, ses där! ;)

 
Foto: Jag, iPhone. Min nya idé ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback