Liam 11/10

Då jag inte red Liam i måndags så red jag honom på torsdagen. Tanken var ju då att jag skulle rida för Racha den dagen, men det blev inte så. Idag blir det av istället! :D 
Hoppas det går bra.

Det jag gjorde i torsdags var i alla fall att jag red fram i 20 minuter ute, sen red jag lite dressyr i ridhuset. 
Jag jobbade lite med hans form och sedan försökte jobba ihop honom lite i galoppen då han gärna smiter ut på fler spår. 
Det gick sådär, formen var okej ibland. Lite ostadig men okej, det där med att jobba ihop honom blev då inte så bra eftersom jag inte riktigt fick ihop honom i traven. 

Han är lite stel och svag i bakbenen så det är mycket därför. Hoppas jag får jobba med något sånt liknande idag så jag kan fortsätta med det sen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback