Kaosad lektion!

Vi har bara en lektion idag, eller det blir två fast det är under en lektions tid så att säga. 
Vu åkte till tekniska museet igår igen så vi fick slänga runt våra lektioner lite grann. 
Så idag blev det lite kaos för Estet media klassen! Vi hade svenska på morgonen fram till rasten, och nu har vi medier & samhälle till lunch. Efter det så slutar vi för dagen! Vilket är väldigt skönt ;) 

Men vi hann inte börja jobba på svenskan, bara lyssna på en genomgång. Vilket gjorde att vi måste göra vårat arbete hemma och vi får inte heller någon extra tid! Det borde dom ge oss eftersom det var dom som bestämmde att det skulle bli såhär, vilket då gjorde att det blev stressigt och tight för oss i estet klassen. 
Men det får väl gå ändå!

När vi har slutat så ska jag faktiskt gå tillbaka till stället där jag fick massage, han sa att han har någon "special" tejp, så han kommer typ tejpa min rygg så att den där tejpen drar i mina muskler så dom får lite hjälp på traven att rätta till sig. Tänkte kämpa lite extra på att hålla hållningen på plats nu när jag får lite extra hjälp, så kanske jag för en gångs skull kan börja bygga upp min rygg igen ;) 

Det var det här vi gjorde på media & samhälls lektionen som vi hade en redovisning på idag.


Gjort den i Ps, är inte 100 med den men det får funka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback