Inte snällt Martin!

Kom till skolan en halvtimme innan vi började, känndes konstigt att vara typ helt själv i skolan! 
Martin, min media lärare kom efter ett tag, så jag passade på att fråga vad vi ska göra. 
"Vi ska ha ett litet prov." VAA!!?? Jag visste inte om något prov! 

Det var det inte nån som visste. Egentligen skulle vi ha kollat på film och ätit glass, men så får man skriva prov istället. Inte OK, det var jag inte ensam om att tycka ;) 
Men det gick bra, hoppas jag. 

Nu sitter vi på entreprenörskaps lektionen och ska läsa någon text. Lite innan rasten skulle våran mentor komma och ha mentorstid med oss. Efter rasten ska vi kolla på någon film om ledaroller, hoppas den är bra. 

Kommer inte heller att lämna in min dator i eftermiddag, jag får inte över mina bilder till min hårddisk och IT Johan   är inte här. Tror inte heller att han kommer göra något med min dator över helgen, han är ju ledig liksom! 
Så i stallet kommer jag sitta och redigera bilder till vikingabyn som jag fotade på i sommras ;) 

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback