Hoppning 5/10 Fortsättningen

Vi hoppade tre olika "övningar" en utav dom hoppade vi äen åt andra hållet. När vi hade hoppat igenom allt så satte Cajsa ihop det till en bana. 

Det gick bra, han stannade inte. Eller..stanna det gjorde han, men vi behövde aldirg ta om hindret. Han hoppade stillastående. Så han kom över allt! Med lite krypande språng ibland men han kom över vilket var väldigt bra! 

Den första linjen var den som var krångligast för oss. Det var den vi fick ta om flest gånger, den andra linjen som gick som på en båge hade en plank från början och en oxer som slut. Den linjen tycker jag gick super, vi kom på den 2 eller 3 gånger, kommer inte riktigt ihåg. 

Den sista var en kombination med ett galoppsprång, hans speciallite är att hoppa första hindret ocg sedan typ tvärvända eller nita på andra hindret. Men det gjorde han inte! :D :D 

När vi hoppade banan så tycker jag att det gick super! Förutom sista linjen på banan, det var den linjen som vi hade haft flest problem med under kvällen. Den fick jag göra om några gånger, jag glömde höger och vänster för ett tag osv. Jag var rellativt trött då kan jag ju säga! Men sista gången jag kom på linjen så hade jag verkligen bestämt mig för att "Nu j*vlar! Driv och gör rätt!" Så då gick det super! 


I ett sådant läge då jag blir helt slut i slutet av lektionen så funkar inte så himla mycket. Men då gäller det att jag ger yttligare 150% så får jag värsta extra energin så funkar det oftast ganska bra! Men det gäller att jag kommer till det läget då jag knappt får ner någon luft i mina lungor.. ;) 

Det var den lektionen! Och jag är super nöjd! 

Foto: Jag, bild från tävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback