Hejsan!

Go kväll! 
Jag vet att jag inte är den bästa på att uppdatera jusr nu. Men det finns anledningar till det. Kommer försöka börja ta tag i det här snart igen ;) 

Dagen idag var ganska chill, hade matte prov på morgonen! Trodde det va imonr :S Är hyfsat nöjd med hur det gick, vilket oftast tyder på att det inte gick så bra. Men jag hoppas på det bästa! 
Sista lektionen kollade vi på film! Den var super i början, sen förstog jag hur den skulle sluta..Då var den inte lika populär längre. 
Såg ett gammaldags tåg och en massa soldater. Alla belv uppdelade. 
Dom hade först till koncentrationslägrerna, behöver jag säga mer? Jag tycker det är så hemskt! Men vi behövde ju kolla på filmen i alla fall. 

Efter skolan så fick jag faktiskt massage! Gud vad behövligt det var! Kunde gå ordentligt efteråt, eller i alla fall i 5 minuter ;) Sen så träffade jag en gammal kompis en stund innan jag gick ner till staionen och satt där i en halvtimme innan min buss kom. 
Haha något av det tråkigaste som finns! Och så är det ju alltid så att när man vill att det ska komma folk man känner så gör det inte det. När man inte vill att det ska komma folk så gör det ju det i alla fall! 

Idag var det en sådan dag så det inte ville komma en ända människa som jag kände -.-

Nu sitter jag i alla fall i min säng och tänkte krypa ner under täcket och sova. Behövs verkligen, är galet trött och vi ska till tekniska museet imorn..så behöver lite energi.

Det var min dag lite kortfattat. Hoppas ni har haft en bra dag! Puss & kram! ♥

Foto: Linnea Nordin

Vi jobbade lite i foto studion i tisdags, ska fixa lite med bakgrunden senare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback