Godmorgon!

 
 
Hej på er! Sitter i skolan på en digitalt skapande lektion. Är riktigt riktigt trött, borde säkert ha stannat hemma idag också men jag inte vara hemma mer. Får typ panik om jag missar skolan för mycket :S Sen kan jag inte direkt på stå att jag gjorde mycket igår, jag satt inprincip bara vid datorn om jag inte sov eller var ute och gick en liten bit för att få lite luft. 

Sen var det likom middag, efter det skulle jag snacka med mamma och pappa om lite saker sen gick jag och la mig. Somnade halv elva tror jag. Så den här helgen har jag faktiskt vart duktig på att sova. Har sovit fett mycket! 
Ändå är jag jätte trött! Det är väl pga att jag är sjuk eller något. Att man aldirg ska kunna va frisk!


Foto: Linnea Nordin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback