Godmorgon!

Hej! Känner att mina helger börjar bli lite off.. Men det kommer nog bli så att jag bara bloggar när jag känner att jag orkar det. Annars kommer jag nog bara lägga tiden på bloggen och strunta i andra saker, vilket inte får hända. Vill verkligen bogga men skolan får gå före, inte för att jag pluggar så mycket men ändå. 

Har animation nu, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer i alla fall jobba i Flash CS6. Så något nytt blir det antagligen ;) 
Kommer dra iväg en stund runt lunch, vid elva kommer jag få skjutts av min mentor till min husläkare. Jag har fått en tid till att kolla varför jag inte blir frisk ordentligt. Om man nu kan hitta något, har kollat förut och då har man inte hittat någonting. Hoppas på ett sätt att han ska hitta något som är fel, så man kanske kan göra någonting åt det. 


Min eftermiddag idag kommer att se lite annorlunda ut än vad måndagar brukar göra ;) 


Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback