Godmorgon!

Blev lite smått förvirrad i morse när jag vaknade 7:50. Först tänkte jag "Varför vaknar jag nu??" och en liten stund efter det "Nej, är klockan bara 6:50 egentligen?? :S ". Men så var det ju inte, min mobil hade redan ställt om sig själv, så det blev inte lika jobbigt då. 

Just nu är mina planer att dammsuga rummet och ta en dusch innan jag drar till stallet och Liam. Sen funderar jag på hur jag ska göra faktiskt, antingen kommer Anton hit eller så åker jag hem till honom. Men vet inte vad som passar ihop bäst då jossan och bella kommer hit imrogon. Får snacka med alla sen och se hur det blir. Tanken var att jag skulle in till berga och fixa en sak imorgon också men det tror jag att jag struntar i. Orkar inte stressa för att hinna med det heller. 
 
Jag var ute på en lite fotopromenad imorse igen, jätte skönt att gå ut utan mobilen och utan att någon är vaken. Det ända som hörs är löv som faller och fåglar som låter. Mamma och Oscar ligger fortfarande och sover så dom har ju ingen aning om att jag gick ut ;) 
Skönt att gå upp innan alla är vakna, för då kan man göra vad man vill inprincip utan att någon ska ifrågasätta. 

Älskar att sova länge på morgonen, men det är ändå jätte skönt att gå upp lite tidigare ibland för att få vara själv och varva ner lxm ;) Håller ni med? 
Sen så blir det oftast så fint ljus i bilderna på morgonen. 

Foto: Jag
Foto: Jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback