Glad tjej!

Jag är så himla nöjd med helgen. Tre felfria klasser och den sista slutade med två stopp. Men jag är hur nöjd som hellst. Mer utförlig förklaring kommer lite senare ikväll! 

Ligger i sängen just nu och pratar med Jossan i skype, när jag kom hem så gav jag mig faktiskt ut på en joggingtur. Sprang i ca 2 min sen kännde jag att det är nog bäst om jag bara går. Mina lungor blev lite läskigt tunga. Så jag var ute och gick istället i nästan en timme, välldigt skönt var det måste jag säga! Bara gå och gå och lyssna på musik. 

Tänkte gå ut och fota lite om en stund tror jag, det är så himla fina färger ute nu! :D Hoppas på lite fotosällskap senare i veckan. 

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback