Funderar fram och tillbaka

Sitter inne i  min brors rum och snackar skype med älskling och funderar på hur jag ska göra imorgon. Då jag aldrig blir frisk så funderar jag på att inte rida imorgon heller. Rider inte idag,  och även fast jag skulle ha orkat rida imorgon så kanske det vore bäst att åka hem och sova. Så jag blir frisk någon gång! Vill börja träna ordentligt så jag kan bygga mina muskler/kondis och bygga upp ett bättre immunförsvar. Men för att kunna börja så skulle jag behöva bli friskare. Men det känns som att det kommer ta ett tag.. 

Så, hur gör jag? :S Åker jag hem och sover som jag behöver, eller åker jag till stallet som jag vill?? 
Hjälp mig :O 

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback