Fullt upp hela helgen

Hej! 
Kännde att det såg lite tomt ut på inläggs stapeln när jag loggade in.
Den här helgen har jag faktiskt inte suttit vid datorn alls! 

Jag hoppade i fredags kväll, vilket jag MÅSTE berätta om senare! 
På kvällen där så åkte Anton hem till mig, vi satte på en film. Jag, Anton ocg min bror. 
Alla tjatade på att jag skulle hålla mig vaken, jag var halvaken hela tiden åtminstone. Slutade i alla fall med att Anton var de ända som var vaken, hehe han bärde mig upp till rummet då jag typ sov. 

På lördagen var det tidig uppstigning för mig, skulle åka till stallet på klubbdag. Jag och några vänner höll i klubbdagen för alla som ville komma, 26st kom! Känndes som att jag stod och pratade för barnen på ett ridläger igen ;) 

Efter det var det snabba puckar hem, in i duschen sen över till pappa för att fira min bror. 
Jag och Anton var ute och gick en stund efter det, jag fotade lite. Ska fixa till bilderna lite sen kommer de upp här :D 

På kvälen blev det film igen, slutade med att Anton även denna gång bar mig till rummet, hehe. Väldigt gulligt! ;) 
Söndagen blev en sovmorgon till 12, extremt skönt, det behövdes! 
Lite små städning innan vi skulle fira oscar igen med mamma och hennes släkt. 

På kvällen följde jag med honom hem till sig och sov där tills idag. 10 minuters sovmorgon om man jämför med när jag får gå upp hemma. 
Nu ligger han hemma i sängen och är sjuk, hehe tror det var jag som smittade honom igen. Vi smittar varandra hela tiden! Hel knas!! 
 
Foto: Jag, oredigerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback