En timme kvar! Andas

Sitter just nu och har historia med Linnea, bara en timme kvar av lektionen sen slutar vi! :D 
Vi har faktiskt fått någonting gjort idag, helt otroligt.Vi är inte riktigt klara än, men vi kommer nog hinna på en timme. 

Ganska skönt att få någonting gjort för en gångs skull! Har varit lite off den senaste tiden så har inte riktigt gjort så mycket, har en hel del att ta igen kan man väl säga. Men orken finns verkligen inte för det. Jag vill jobba, men orken har gott och lagt sig tyvärr. 

Ska åka och rida i eftermiddag, det känns som att det var en evighet sedan! :O Ändå så red jag senast i fredags, vilket jag inte borde gjort... Det gick ju bra men jag kännde mig inte så pigg dagen efter kan jag ju säga. 

Det är i alla fall dressyr idag. Och jag har inte en blekaste om vilken häst jag kommer få rida.
Har haft lite blandade än så länge.
Började med att rida Natte eftersom jag hoppar honom, så skulle vilja ha honom idag men tror inte det blir så. Sen red jag Elvira en gång, men nu är det en annan tjej som har börjat rida henne en del så tror hon kommer ha henne också. Dom passar väldigt bra ihop må jag säga.
De senaste två gångerna har jag ridit på Veneto, så det skulle kunna vara honom jag ska rida. 

But I have no idea! 

Foto: Jag Lina-Comet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback