Dåligt med tid

kännner att min uppdatering inte är den bästa, men så kan det va! 
Har inte så jätte mycket tid just nu tyvärr, så det har inte blivit så mycket bloggande tyvärr. Vilket är väldigt tråkigt eftersom jag verkligen gillar att blogga. 

I helgen ska jag jobba och min dator kommer vara kvar i skolan för att data-killen ska rensa och programera om den. Hoppas verkligen att den blir bättre, för den har krånglat en del med mig i skolan. Internet speciellt, väldigt irriterande! 


Ska försöka få ihop lite kortfattat hur de senaste gångerna på Rommy gått, när vet jag inte. Men det kommer ;) 
Efter skolan idag så kommer hjälpa Sandra en gång till med Liam. Hon ska skriva något prov så då hinner hon inte rida idag eller imorgon, och då är det bra att jag rider i alla fall idag så slipper han stå still i två dar. 

Ska bli bättre med bloggandet, promise ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback