Sjukling

Ligger hemma hos Anton och försöker plugga..Kände mig ganska febrig igår kväll och även imorse när jag skulle gå och duscha och sedan åka till skolan. Men det blev så att jag stannade här istället. Har fått lite gort i alla fall :D 
Känner att det börjar gå uppåt nu! Hoppas att det håller i sig, vill verkligen klara skolan bättre. 

om två timmar ska jag ta mig ner till bussen för att åka hem. Ska möta mamma i berga så åker vi hem tillsammans. När jag kommer hem så ska jag kolla på en film som vi egentligen skulle kollat på i skolan men som jag gör hemma istället. Lite lugnare hemma och antagligen enklare att koncentrera sig på vad som händer.

Har lite historia som behöver fixas också, men glömde papprerna hemma -.- så kan inte göra det här :P

 
Foto: Jag 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback