Regnskur till morgon

Usch och fy säger jag bara till det här vädret. Från en underbar natt till en usel natt..alltid lika kul. Tänkte plugga lite igårkväll, men det slutade med att jag vaknade i panik klockan två på natten! Orkade inte gå upp imorse heller, det stormade utanför fönstret och jag hade någon migrän liknande huvudverk som ännu inte har släppt. Lyckades dessutom sova på något konstigt sätt så har j*kligt ont i nacken! 
Mys morgon verkligen. 

Men jag hoppas på att den bara blir bättre och bättre. Slutar 11:15 idag , så tänkte åka in till älsklingen och försöka plugga lite, kommer säkert sluta med att jag somnar ;) Sen i kväll så hoppas jag på att få rida Capri på lektionen. Tror det kommer bli super! Jag gillar sådanna hästar som hon. Dom som är lite stessade, menar inte att det är bra att hästen är stressad, men jag vll gärna se att jag kan få den hästen att lugna ner sig. 

Får se om det blir donken till frukost/lunch ;) Nyttig som man är! 
 
Foto: Jag
Jag saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback