Halvvägs är alltid något

Alltid jag att vara jätte stressad över skolan! Chilla lite, hallå! 
Men jag har i alla fall börjat med provet. Är på näst sista frågan men det är de två längsta. Skriva en analyserande text om en tecknad film du tycker är bra, och sedan ska jag berätta en massa om 10 olika filmer i "filmhistorian". Väljer en film och ett årtal och ska skriva om regissör, animations typ osv. Segt som sjuktton men det funkar. 

Tänkte försöka få lite grann gjort i eftermiddag. Först ska jag till Liam sen ska jag försöka städa mitt rum och göra klart några animationner som jag inte hunnit klart med. Mitt mål är att bocka av så mycket som möjligt som ligger och väntar på hög. Det måste göras någon gång, lika bra att få det gjort. 

Men jag tror att jag ska satsa på att sova lite mer idag. Fick lite lite sömn inatt, känns både i kropp och själ. Huvudet bankar, blir ju inte bättre av att jag satte i mina gummisnoddar i tandställningen igår igen. Kan ju inte öppna munnen :O 
Får ta en kopp te nu och tänka på sköna sängen som väntar hemma. 

Foto: Jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback