Halloween meeting 27/10

Andra dagen på meetinget var det uppstigning klockan 7 och frukost ca halv 8.

Klockan nio gick första start.
Den första klassen idag var en stilbedöming, där skulle jag hoppa 80. Det gick bra tycker jag, gick nolla runt banan. Men fick väl kanske inte världens högsta poäng. Stil har aldrig varit riktigt min grej. Men det ska vi jobba på. Det jag satsade på mest var att ja kul och komma fel fri. Och jag hade både kul och kom fel fri ;) 

 

Andra klassen var en A:0. Alltså bara omhoppning. Cajsa tyckte att jag kunde satsa lite, så jag tänkte åtminstone lite snävare svängar. Men vill inte satsa för mycket, vill ju inte riskera att få fel.

 

Sista hindret var väldigt läskigt :O Det var både en vatten matte OCH vågplanket i en oxer. Oj vad läskigt det blev då! Tyckte i alla fall Rommy. Så fick ett stopp där, sånt händer. Jag red mot det en gång till, ännu ett stop. Men denna gång var mitt fel, jag lutade mig framåt och släppte lite på stödet. Vilket var väldigt dumt! Tredje gången så kom vi över.

Kan inte bli nere över stoppen den dagen. Det var liksom dom ända under helgen, om man bortser från framridningar. Det var ju även vår första tävling så man kan kanske inte hoppas för mycket. Är jätte nöjd över hur det gick och hoppas på att det kan fortsätta på ett bra sätt ;) 

 


Kommentarer
Jossan säger:

85* ;)<3

Svar: Haha, ofta det inte va 80 :O <3
None None

2012-11-05 | 15:43:32
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback