God morgon!

Blev inte mycket som jag hade tänkt igår, lyckades inte få över mina filer till hårddisken så u får jag va väldigt noga med vad det är jag sparar. Mitt rum ser också lika bombat ut som innan, får kanske fixa det ikväll istället. Men lovar inget. Känns inte som att det är någon idè ;)


Hittade något som jag kanske kan svälja på morgonen nu! Naturell yoghurt med frysta hallon på som jag ”krossat” sen lite socker på för att det ska smaka lite bättre, men ska försöka ta bort sockret mer och mer när jag vänjer mig vid smaken av yoghurten. 
Har blivit hyfsat förkyld igen så ska verkligen satsa på bra frukost så kanske det blir lite bättre? Det ät det jag hoppas på.

Ska rida ikväll! Hoppas på att få rida på Rommy, veneto eller natte idag. Var ett tag sedan jag red på natte! :O

Foto: Lina Brottman


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback