Fy skäms!

Fy vad jag skäms över att jag inte bloggar! :( Funderar på att bygga upp min blogg som jag egentligen vill ha, och när jag sedan har ordentligt med tid köra igång med den ordentligt. Men än så länge kommer jag stanna kvar här! 

Vi slutar om 8 minuter, då ska jag och Linnea in till centrum och kolla på massa roliga saker ;) 
ungefär vid fem så ska jag och min bror träna. Haha, det behövs verkligen men ska ta det lite chill eftersom jag har varit sjuk. Men det ska bli skönt att komma igång! Efter det kommer anton hem till mig, det var inte det som var tanken först men så blev det. 

Filmen igår var förresten helt underbar! Guuud vad jag älskar den, lite sorgligt att det inte kommer några fler nu :/ 

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback