Bowling bruden

Idag fick vi faktiskt träffa min pappas tjej för första gången! Det var välldigt nervöst innan. 
Liksom, "hur är hon?, är hon trevligt?, hispig?,hemsk??". Men jag tycker inte att det var något att oroa sig över, hon var super trevlig tycker jag! Vi träffades i Täby för att spela bowling. Vi körde i en timme, och jag kom 3:a. Men jag tror att jag fick typ 6 eller 7 strikes!! :D Haha, värsta bowling bruden asså! 

Gissa vem som vann? Ann, sen kom pappa och sist Oscar. Men det var kul och trevligt.
Efter det så käkade vi på en resturang, det var ganska gott. Jag åt den Asiatiska rätten, "fyra små rätter", kycklingen var lite torr, annars var den super! Efter det glass och banan ;) 

Vi åkte en snabbis till själva centrum efter det, jag ville kolla efter ett par ordentliga jeans. Men jag glömde att det var söndag så allt hade redan stängt klockan 6, vi var där ca kvart över. Får bli en annan gång att hitta jeans. 
 
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback