Tröttnisse

Nu är mjukiskläderna på och jag känner mig som en trött liten nisse, är påväg att bli sjuk igen :( Var ganska lat när jag kom hem, inte pluggat eller någonting,hehe. Har även ont i mina tänder efter att jag spännt tandställningen idag och satt in en tandställning i underkäken också. Så då struntade jag faktiskt i plugget, tänkte gå och lägga mig nu redan klockan nio så jag är utvilad till imorgon då vi har NP matte. Hjääälp! Jätte nervös. 
Men sen bär det av till stallet :D
Foto: Jag
Bilden togs förra helgen tror jag, är det bara jag eller ser det inte lite creepy ut? :O
Foto: Peter
Jag och Dixie i Djursholm nu i söndags! :D Någon bättre häst finns inte ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback