Tävlingen

Jag är ganska nöjd över tävlingen i lördags faktiskt. I första klassen så fick jag ett stopp i omhoppningen, men det var helt mitt fel! Jag hoppade före henne, sen tyckte jag att jag slutade driva, men det såg det tydligen inte ut som enligt dom som titta. Så på den klassen är jag väldigt arg på mig själv, för jag tycker jag kunde ha gjort bättre. I själva lektionsmästerskapet så var jag den enda c-ponnyn som gick vidare till omhoppningen. I omhoppningen så fick jag också ett irriterande stopp! Det var på samma hinder och av samma orsak, men det gjorde inte så mycket för Dixie var verkligen jätte duktig hela tiden! Under hela dagen! Sista språnget tog vi med snävaste svängen, det var inte många som tog den, och utan stigbygel på en oxer. Hon var suuuper duktig! Älskar hästen! Jag tycker det var jätte kul ;)
Foto: Wilma, med min kamera
Dock tittar jag ner, iinte bra. 
Nu tänkte jag gå och lägga mig, imorgon blir det balklänning jakt!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback