Sv/Eng

Sitter just nu på Sv/Eng lektionen och har jätte tråkigt! Jag måste skriva om 11 September attacken och den ska helst vara klar idag och jag har inte ens kommit halvägs :S Visst är jag bra förberedd?
Jag kommer komma hem ganska sent idag eftersom jag ska till tandläkaren och sen till någon ögon optik. Jag måste nämligen kolla synen så att jag får ta moppekort ;) Haha, hoppas mina ögon inte har blivit värre sen sist jag var inne och kollade, vilket var för typ tre år sen.
Vi håller också på med att beställa klasströjor till oss! :D Hoppas dom blir bra och kommer så fort som möjligt, jag valde en vanlig tjocktröja. En vinröd, hoppas färgen inte är helt mupp! Hoppas ni har roliare än mig just nu, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback