Presentation av en underbar D-ponny

Eftersom jag kommer skriva en del om Gilbert så kanske ni vill veta vem det är! :) 
Han är en lite äldre D-ponny som är superduktigt på att hoppa och alltid vill allas bästa. Världens goaste i boxen och tänder gärna till lite innan hinder ;) 

Jag hopptranade på honom ungefär halva terminen iår sen så böt jag tillbaka till Dixie eftersom han har lite ont i hovarna. Men jag fortsätter rida honom i dressyren i alla fall en gång i veckan. Och det går bättre och bättre :D 
Han är värkligen jätte bra och hade gärna fortsatt hoppträna honom, men bättre att han håller länge. 
Honom hoppas och tror jag att jag kommer ha idag på dressyren! :D Lilla plutten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback