Planer för helgen

Så skönt med lång helg!
Det behövdes verkligen, men om man kommer få så mycket vila vet jag inte. Men det gör inte så mycket eftersom jag för det mesta jag ska göra är roliga saker :D Det som är tråkigt är att jag måste plugga en hel del.
Idag ska jag ta det lite lugnt, ska snart åka upp till stallet här där jag bor. Där rider jag min medryttarhäst Liam, det var typ två veckor sedan jag var hos honom nu :O Känns jätte konstigt! När jag kommer hem tänkte jag fota lite och städa.
Foto: Jag. Liam ♥
Imorgon bär det av till Arninge för att kolla på ridskor/stövlar, börjar bli dags att skaffa nya nu efter ca 4 år eller så ;) På kvällen blir det hoppträning på underbara Dixie! Terränghoppning står på schemat, bra uppladdning inför lördag då det är Lektionsponnymästerskap som hålls på ridklubben där jag rider :D Så himla taggad. Ska berätta om hur det gick förra året lite senare ;) 
Söndag blir en slapp dag med plugg antar jag. Och på måndag ska jag och några vänner kolla på balklänningar!
Kram ♥

Kommentarer
fanny & Filippa-hästblogg säger:

Jättefin blogg ♥♥



Vi följer dig via bloglovin!



Kram!

2012-05-17 | 15:41:55
Bloggadress: http://syrrornaenstrom.blogg.se/
Matilda - Hallstavikryttarna säger:

Hejsan! Snygg header du har, följa varandra på bloglovin? :) ( Är du med i http://rootjejerna.blogg.se/ ? ) :D

2012-05-17 | 16:17:36
Bloggadress: http://hallstavikryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback