Ni bestämmer!

Tänkte säga att jag kommer försöka skriva så mycket som möjligt om det ni vill höra om! :) 
Så om det är något speciellt ni vill veta/höra om så är det bara att komentera i bloggen. Just nu ligger läsarantalet nere på 2. Startade ju somsagt igår, men jag hoppas att det kommer ändras till en lite högre siffra! :D 
Tänkte berätta lite kort om vad jag gör och om vad jag gjort idag ;)
Jag sitter just nu i soffan med familjens dator i knät ( vilket ni kommer få höra ofta ) och försöker plugga. samtidigt som jag lyssnar på Den sista samurajen. Det är en film som just nu går på fyran, vet inte riktigt vad den handlar om men den är bra ;) 
Det går dock inte så jätte bra att plugga eftersom jag är riktigt galet trött! Vi var i Djursholm idag med tävlingsgruppen från min ridskola. Djursholm höll i andra omgången i Div III, det gick jätte bra! Vi hade strålande väder, inte nog med det så vann vårt lag! :D Vi vann även första omgånen som var på siggesta ryttarklubb på Värmdö. Så nu taggar vi inför finalen! :D 

Godnatt på er när ni tänker sova, själv så sker inte det på några timmar pga ett sv arbete. Ha det bra, kommer något inlägg imorgon också ;) Kram ♥

Kommentarer
ylva säger:

det är alltid roligast att läsa om det är mycket fina bilder och annat skoj! ;)

2012-05-14 | 19:51:23
Bloggadress: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback