Lördagsmys efter en dag i stan

Sitter invirad i mitt duntäcke i soffan, välldigt skönt efter att ha gått runt i stan hela dan. 
Jag Jossan och Bella var i stan och skulle kolla på balklänningar till dom, även skor och avslutningsklänningar till oss alla. Jossan och bella hittade sina klänningar, men inga till avslutningen. Jag kom hem med en ny bikini ;)


Jag gillar stockholm, det är jätte mysigt där. Och skulle nog kunna bo där ett tag. 
Men måste tyvärr erkänna att jag inte har så stor koll på vart allt ligger, hehe. hittar på vissa ställen men inte i hela stan, hehe. 
Sitter ju då i mitt varma täcke och nästan hoppar upp och ner när jag kollar på tven! Sverige måste vinna melodifestivalen nu! Just nu 40 poäng före tvåan! Heja Loreen! 
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback