Lektionsmästerskap 2011

Förra året hölls ju Lektionsmästerskapet på Gladö ridklubb. Älskar den tävlingsplatsen, speciellt den dagen. För det känndes som två olika dagar, i alla fall när man kollar tillbaka på bilderna. I början av dagen var det mörkt och regnigt och i slutet sken solen som om det inte hade regnat alls! Jag kommer ihåg att jag var jätte nervös, i första klassen fick jag ett stopp. Men det var mitt fel, skulle tro att det var för att jag släppte iväg henne och hon blev lång och tittade lite på hindret tack vare det. I andra klassen gick det mycket bättre! Kom nolla både i grunden och sen i omhoppningen, slutade på en andraplats med 3 tiondelssec från ettan. Jag tror det var 3 tiondelar i alla fall. Jag och en kompis till slutade som tvåa och etta i lektionsmästerskapet! :D Man kan hoppas att det går lika bra för alla nu på lördag också, och jag är så galet nervös så jag vet inte riktigt hur det kommer gå faktiskt! Kram ♥
Jag och bästa ponnyn ever, Dixie ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback