Kör vi igen!

Hejsan! 
Har varit lite off, som ni märkt, sen i fredags. Men det hände en grej igår som gjorde att jag inte orkade skriva :( 
När jag var hos Dixie igår för att fixa iordning henne efter tävlingen så kom min pappa och sa att vi var tvugna att köra min katt till vetrinären! Mamma och min bror trodde nämligen att Findus blivit biten av en orm :( Så pappa och jag körde in till vetrinären, faktiskt i närheten av djursholms ridklubb! Vi satt där och väntade på vårantur i nästan en timme innan vi fick komma in, och dom gjorde inte så mycket då. Men de tyckte att han skulle stanna över natten, i värsta fall ända tills på måndag! Men han fick komma hem idag. Så nu är han i alla fall hemma :D Så nu blir det lite bättre uppdatering hade jag tänkt mig ;) 
Busade lite med Findus idag, eftersom han inte kommer få gå ut på minst en vecka och han klättrar redan på väggarna ;) 


Vampire! :O
Ahaha! Höll på att dö när jag bläddrade igenom bilderna!
♥ to my cat
Fokus!
Knas katt!
Nu står bubbelbad och nymålade naglar på " att göra listan", sen tänkte jag berätta om hur det gick på tävlingen igår ;)
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback