Hittad!

Yees! Såg först mörkt ut med att hitta klänning, då vi först bestämde att åka till Täby istället för Upplands väsby. Men vi gick runt och runt i centrum och bara köpte andra saker, alltså inte balklänningar! Kollade lite efter skolavslutnings klänning också, och jag kan ha hittat en söt blå :) Men köpte den inte. ungefär en halvtimme innan vi skulle gå till tåget så gick vi in på MQ och bara kollade för vi hade inget bättre för oss. Och där! På en krock med två klänningar kvar, hänger klänningen som nu är i min garderob :D Jag hade tur, för det fanns en i storlek typ 42 eller så, och en i 32. Sen var alla slut. Så 32an är nu min ;) Hoppas bara ingen annan i skolan har en likadan, det vore lite pinsamt. Nu gäller det bara att hitta skor osv som passar. Men det ska jag försöka hitta på lördag då vi tänkte åka in till stan och leta klänningar åt dom :)
Min fina klänning, köpt på MQ
Ett jätte skönt "linne" från JC.
Enkelt basic T-shirt från Lindex. Var i akut behov av ett nytt ;) 
Nu blir det duschen sen te och macka tsm med biologi plugg. Prov imorgon och jag kan ingenting! :O
Önska mig lycka till ;) 
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback