Heej!

Hejsan alla härliga bloggare! 
Här kommer ni att få ta del av mitt liv bland hästar, vänner och självklart mig bakom kameran! 
Jag har tidigare bloggat på Rootjejerna.blogg.se, men den bloggen fungerar inte längre. Så jag och mina två underbara vänner som drev den bloggen försöker fixa en ny, jag hade även lust att testa på att blogga själv! Därför skapade jag Tildaspic.blogg.se :D Tog mig ca en vecka att komma på ett namn, så slutade det med Tildaspic. Tilda pga att jag kallas Tilda, heter egentligen Mathilda, och Pic eftersom jag älskar att fotografera! Jag fotar med min Nikon D3100, som jag fick förr förra julen. Jag är inte duktigt än, men det går frammåt måste jag medje. Ridit har jag gjort sedan jag var nio år, alltså i höst så har jag ridit i 7 år :D Helt otroligt, känns inte som att det gått så lång tid. Ni kommer också att få höra mycket om mina mot och framgångar med den underbara C-ponnyn jag tävlar och hopptränar sen ca 4 år tillbaka.
Det var litegrann om vad bloggen kommer handla om. Hoppas ni gillar den och fortsätter att läsa efter det här besöket!
Foto: Jag
Ridskolans underbaraste C-ponny Dixie! Bilden tog jag idag i djursholm, på Div III omg 2.
*Självklart så är det INTE okej att kopiera bilderna jag lägger upp, om inget annat sägs*
Kram ♥

Kommentarer
Lina & Tova säger:

FEL! Chiquita är ridskolans underbaraste C-ponny, that's it ;) hihi!

2012-05-16 | 22:01:09
Bloggadress: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback