Ändrade planer :(

Blev lite ändrade planer för dagen idag, jag ska forfarande åka till stallet somvanligt, men jag kommer inte åka in till Arninge för att kolla på nya skor/stövlar :( Det var ingen som kunde åka med mig och jag hade inte hunnit till träningen om jag skulle ta bussen. Så det får bli en annan gång! Hoppas jag hittar något, behövs verkligen nya nu. 
Höll också på med headern igår! Men Gimp, som jag använder, slutade fungera hela tiden så jag fick inget gjort. Blir på söndag kanske ;) 


Foto: Peter
En bild från, jag tror att det var förra terränghoppningen. Vi hoppar uppför banken, det är jätte kul. Men alla språng blev inte så fina, hehe. Hoppas det inte börjar regna idag så att vi inte kan hoppa!
Vet inte hur mycket jag kommer hinna skriva ikväll? Jag kommer komma hem ganska sent eftersom jag ska fixa iordning i stallet inför Lektionsmästerskapet imorgon. När jag kommer hem ska skor putsas och så. Men förhoppningsvis hinner jag berätta om hur det gick! :D Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback