3 Dagar :D

Den här veckan kommer vara ganska skön! Vi alla går ju bara tre dagar i skolan :D Så sköööönt! Eftersom det är röd dag på torsdag så går vi bara till på onsdag. Idag ska jag till tandläkaren, imorgon får man tagga NP i matte och en fruktad volleyboll match. Men efter det så blir det stallet för en dressyr lektion! På onsdag slutar vi 13:20 så dagen kommer gå fort, efter det så bär det av till stallet igen. Jag ska rida igen en lektion som jag missat under perioden jag var sjuk. Nu gäller det bara att inte bli sjuk igen! Känner mig lite små krasslig.. Får tänka på att veckan snart är slut så blir jag säkert frisk, haha!
Foto: Jag
Detta är då jag och mina "rena" skor typ förra helgen. Hade lite dålig fantasi, så då fick skorna hamna på bild!
Kram ♥

Kommentarer
ylva säger:

sv: tack! :)

2012-05-14 | 20:40:37
Bloggadress: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback