4 bilder från idag!

Fotade snabbt imorse, det var så fint väder ute! Nybörjare som jag är så blev det inte heller världens bästa, men jag var trött också. skyller på det ;) Efter de två första blommorna är en annan bild på samma blomma som jag tog för någon vecka sedan, som i alla fall jag är nöjd med!

Red Gilbert idag igen. Redigen en lektion som jag missat. Vi red kadrilj och det var faktiskt kul för en gångs skull, brukar inte tycka det är så himla skojsigt men ;) Det gick jätte bra! Älskar den här hästen mer och mer för varje dag som går. Plutten ♥
Tänkte försöka fixa en ny header då den första var lite snabbt fixat på typ tio min. Får se vad jag kommer på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback