Världens bästa lag!

Igår var det Div III final på Sundby ridklubb! :D Uppstigning 03:45, men gick upp 04:15 så fick ganksa brottom. Jag försov mig pga att jag ställde min klocka en timme sent. Men vi kom iväg i tid i alla fall och var framme i stallet tio över 5. Hästarna såg pigga och glada ut så alla gav sig av från stallet 06:00. 
Halv åtta var vi framme i Sundby och skulle gå banan och allt sånt. Shit vad nervös jag var inför förklassen, men det gick jätte bra! Det jag skulle tänka på till finalklassen var att har mer GO över helabanan, så tempot blir bättre. 
Till finalklassen sen så kan man nog tänka sig hur nervösa alla var. Vårt lag har vunnit de två tidigare omgångarna så pressen låg på topp. Och shit vad jämt resultaten var! 
Jag fick 58 i stilpoäng, 70 var högs och dom två ryttare som hade högst hade 61. Den ena tjejen var i vårat lag.
Vi slutade på 0 fel och 171 stilpoäng. Tvåan hade också 0 fel och 171 stilpoäng. Så står vi där med färdigsadlade ponnysar och nästan hopparomkring för att man inte vet vart man ska ta vägen. 
För att ta reda på vem som van så räknade man på hur många tior laget hade totalt. Ingen utav lagen hade någon tia. Laget som kom tvåa hade tre 9:or och vi hade 8! :D 
Världens bästa ponnysar och lag har vi! 

Foto:pappa
Världens bästa ponny, och jag med mina stiliga min ;) 
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback