Strömsholm!

Nu sitter jag på färjan påväg till Åkersberga för att möta alla som ska åka med till strömsholm! Våran ridlärare har fixat biljetter till oss så att vi kunde åka och kolla på en tävling som är där. Men jag vet inte riktigt vad det är för tävling, det är både hopp och dressyr men mer vet jag inte. Cajsa (våran ridinstruktör) kommer visa runt lite på gården eftersom hon bott där, och berätta lite om hur det är och så. Sen kommer vi kolla på tävlingarna så länge vi vill och orkar, och antagligen gå runt och kolla på massa saker! :D 
Hoppas det inte regnar! Vore extremt surt! Vi kommer komma hem ganska sent, kommer nog vara i Åkersberga runt tio och då är inte jag hemma först runt 11-12 :O Men det är det värt!
Foto:Peter
Gillar den här bilden jätte mycket! Fina bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback