Rolig dag på strömsholm!

Igår var ju jag och några till på Strömsholm och kollade på deras anlägging och några tävlingar! 
Vi kom dit ungefär vid 11, då visade Cajsa runt oss eftersom hon bott där i några år. Det var så fint! 

Foto: jag
Skulle verkligen vilja bo där och gå i skola där, gud så underbart det hade varit! Alla dar kanske inte hade vart toppen men tror att många hade vart det ;)
Sen gick vi runt slottet till gräsbanan där dom hade en final för 7-åringar på 140 :p 
Det känndes konstigt att vara där, eftersom i alla fall jag alltid ser på sånna tävlingar hemma. Så det var coolt att se i verkligheten! 
När den klassen var slut så gick vi lite längre bort och kollade på dressyren. Det var 6 starter i den klassen och det var ponnysar, dom såg jätte små ut! Även fast alla var C-ponnys. Men efter att ha sett de större hästarna så såg dom väldigt små ut ;) 

Vi gick runt lite och kollade på olika saker dom sålde på marknaden sen gick några och kollade lite mer på dressyren och de andra ( t,ex jag ) på hoppningen.
Vi hade haft strålande sol hela dagen, synd att man inte hade tagit på sig ett par kortare byxor så man kunde sola benen lite ;) 
De sista 20 minutrarna öste det dock ner, haha asså det var inte lite regn om jag säger så! Helt galet. Sen när vi går till bilen så har det slutat regna. 

Det var min fantastiska lördag som jag gärna skulle uppleva igen! :D 
Ska absolut åka dit igen! 

Foto:jag
Strömsholms slott :D 

Kommer försöka få upp lite fler bilder imorgon när jag kommer hem, vet dock inte när det blir. 
Och min uppdate imorn kommer nog inte vara så bra då jag inte hinner fixa något tidsinställt nu och jag kommer hem ganska sent.
Klassen ska åka till Nacka till en höghöjdsbana! Hoppas inte någon ramlar och typ dör ;) 
Kram så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback