Planer för imorgon = dålig uppdate

Imorgon ska jag bege mig till norrtälje vid nio, ska vara där vi tio då jag ska på någon moppe kurs. Nervös! 
Sist jag körde här hemma så trillade jag, och nu är det massa blåmärken på mina ben. Jätte snyggt! 
Vi ska köra på någon övningsbana tror jag. Är inte helt säker. 
Det skulle bara hålla på i en timme så borde komma hem i tid. Men innan jag kommer hem så kommer jag åka upp till stallet för att möta en kompis. Ska rida hennes häst, när liam går på bete så rider jag hennes häst istället då hon inte hinner. 
Får se hur det kommer gå, hehe. 


Foto:jag
Peach, hästen jag kommer rida.

Kommentarer
Julia säger:

sv: Jo, jag ska absolut skriva ett sådant inlägg! :D

2012-06-16 | 17:06:36
Bloggadress: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback