Första förmiddagen på sommarlovet!

Känns inte som att det är sommarlov faktiskt.. Hjärnan har inte ställt in sig på det än. 
Men eftersom man kan det nu, så tog jag en liten sovmorgon och gick upp halv elva. Jag hade bestämt mig redan igårkväll att jag skulle ta en joggingtur när jag vaknade, men så blev det inte. Gick upp och snackade lite med mamma innan hon åkte iväg sen fastnade jag framför transformers med min lillebror. Men jag kom faktist ut! Ca en timme efter att jag gått upp så hade jag på mig jogging kläderna och gav mig ut på vägen ;) 
Sprang min vanliga lilla runda på ca 5 km. Tror den är 5 km i alla fall. Men det är lite tveksamt för jag sprang på 25 minuter, och då hade jag gått en bit också. Och jag tror inte att jag springer 5 km på 25 minuter. I slutet av sommaren kanske jag kan göra det. Det är målet i alla fall! :D 

Nu käkar jag lite lunch, grillat från igår, sen tänkte jag gå ut och lägga mig på några dynor i solen och plugga på moppe teorin ;) 
Senare idag tänkte jag dra iväg till stallet också, får se när jag kommer tillbaka. Hej så länge! 


Foto: jag

Kommentarer
ITAAA säger:

Sv: Tack så jättemycket!:) Detsamma du! Visst kan vi göra det :D Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så gör jag detsamma:) Kramar!

2012-06-14 | 16:06:48
Bloggadress: http://itaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback