En vecka frammåt

Hej igen! Sitter och har lite små ångest över bloggen faktiskt, eftersom jag inte skrivit något på 7 dagar!! :O Oförlåtligt, men sånt händer. Speciellt på sommaren då vädret förhoppningsvis är jätte bra och man är ute med vänner och latar sig i solen. Då är det i alla fall inte (i mitt fall) datorn och bloggen jag tänker på. Men det är lite kul faktiskt, när man gör någonting och känner " det här måste jag skriva om!!" Haha! ;)

I veckan har jag mestadels jobbat, jobbat och jobbat. Har även vart i norrtälje på en moppe kurs. Där råkade jag ju då träffa en as nice och schysst kille som jag forhoppningsvis träffar oftare ;p
Har även ridit lite på skruttarna också, gick bra båda gångerna. I torsdags så var Liam lite knasig då vi red på andra sidan vägen vilket är väldigt kul enligt honom. Sen kom det ju några diken med vatten i och " HJÄLP!!" dom kommer ju äta upp honom. Sen blir han sådär lagom stolt när han tar sig över :D

Den här veckan kommer jag jobba på Roo, från idag. Ska alltså åka om 40 min och har liiiiite att göra, hehe stressad...!
Till på lördag, första gången jag gör det så hoppas allt går bra!
Men datorn följer ju då inte med, så ingen bloggning denna vecka heller tyvärr. Men bilder och berättelser kommer senare när jag kommer hem igen. Antagligen efter jag skrivit moppe provet ;) Ha det gött så länge! Glad midsommar i efterskott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback