Äntligen!

Äntligen är skolan över!!!!! 9 år i grundskolan avklarade! f*n va skönt! Tyvärr så såg jag när jag kollade på mitt betyg att jag sänkt mig från förra terminen :/ Men det tycker jag inte var så konstigt med tanke på att jag vart mycket sjuk och belv ganska skoltrött i slutet. Men jag är jätte nöjd med det jag gjort faktiskt, var väl inte nöjd med masa arbeten och så när man skulle lämna in dom. Men nu i efterhand så så är jag faktiskt nöjd! 

Tänkte berätta lite mer "halvdetalgerat". 

Jag sov ju då hos Gabriella ( bella ), som är en av mina bästa kompisar. Även min andra bästa vän Josefin ( Jossan ), som driver bloggen http://browneyedrider.blogg.se/, sov hos bella. 
Vi var grymt nära på att komma försent, tror vi kom försent faktiskt. Hehe... Men det gjorde inte så mycket.
När vi kom till skolan så gick vi ner i våran tråkiga matsal för att ha en avslutning som är lik alla andra avslutningar, bara det att den här var lite extra spännande. 
Det var slut på ungefär en timme, då hade alla sjungit och pratat klart. Då gick klassen upp till vårat klassrum igen för att fika och få våra betyg. Men vi fick inte bara  fika och betyg, utan vi fick några fina överaskningar också. 
I några år så har vi alltid krattar löv på folks tomter för att samla in pengar till våran sista klassresa. Vi samlade in ganska mycket pengar och vi kunde då åka tre dagar till Hassela. Det är ett skidställe ;)
Krattorna som vi använt oss av hade föräldrarna sparat, och nu tagit med dom guldspräjade och gav dom till oss :D Det tycker jag var väldigt kul. Vi hade till och med pengar över efter klassresan och då hade dom fixat så vi fått två varsinna biobiljetter. och vi är liksom 25 st i klassen! :O 
Våra klasströjer fick vi också, men vad som står på den och hur den ser ut kan jag visa någon annan gång. För det här inlägget är redan jätte långt och kommer inte innehålla någon bild då jag inte kan öppna mina bilder som jag fotade idag :( 
Jag ska försöka fixa det så att ni kan få se lite hur i alla fall jag såg ut på min sista skolavslutning i grundskolan! 

Godnatt på er! Nu tänkte jag sova innan jag somnar med huvudet på tangentbordet ;) 
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback